Alle webinarer

Paneldebat: Hvordan beherskes den komplekse kunderejse?

38 visninger
24. marts 2021

Paneldebatten sætter fokus på de indsatser og den adfærd, der har mest indflydelse i det øjeblik, hvor brugeren evaluerer brands og produkter digitalt – både lokalt og globalt!

Efter flere succesfulde seminarer om emnet i efteråret, har vi sat to af vores specialister i stævne og har gentænkt seminaret som online paneldebat. Ud fra to forskellige faglige perspektiver vil Jacob Hvam, Strategic UX & Design Director, og Philip Sander Nielsen, Director Digital Marketing & Strategy, diskutere den komplekse kunderejse. Med udgangspunkt i Googles indsigtsstudie “Decoding decisions: Making sense of the messy middle” giver de hver deres take på, hvilke faldgruber de ser i arbejdet med kunderejsen. 

Derudover diskuterer de en række relaterede problematikker, som kan have alvorlige konsekvenser for en virksomheds brandværdi og evne til at innovere. Google er fantastisk, men også biased af egen business model - og hvis vi alle følger deres anvisninger 1:1 ender vi potentielt med at producere ens “vingummibamser”. Det vil altså være tale om en situation, hvor fravær af differentiering betyder, at vi konkurrerer alene på pris på en spilleplade, hvor vi alligevel får tæv af Amazon. 

Er du interesseret i at lære mere om den rejse, som dine brugere navigerer rundt i? Så er dette webinar noget for dig!

Dette webinar vil have et format som en paneldebat, og der vil derfor være rig mulighed for spørgsmål fra publikum.