Alle webinarer

Digital selvbetjeningsløsning som værktøj til at holde styr på medlemmer, frivillige og aktiviteter

160 visninger
20. juli 2020

Der er mange gode grunde til at overveje en digital selvbetjeningsløsning, dvs at lave et selvbetjeningsområde bag et log-in, hvor kunder, medlemmer, frivillige eller andre kan betjene sig selv. Digital selvbetjening kan for nogle organisationer være en ny salgskanal, for andre nedbringe transaktionsomkostninger eller det kan forbedre oplevelsen, at man let kan betjene sig selv.  

På dette webinar vil vi specifikt kigge på, hvordan organisationer let og effektivt kan bruge en digital selvbetjeningsløsning til at holde styr på medlemmer, frivillige, forhandlere og aktiviteter - og dermed styre relevant kommunikation ud til de rigtige modtagere. 

Webinaret starter med en introduktion til digital selvbetjening, herunder hvad er det gode fundament for at komme i gang, hvordan motiverer man brugere til at benytte sig af selvbetjening og hvilke funktioner kan man typisk lade være digitalt selvbetjente. Herefter skal vi kigge ind bag Røde Kors’ log-in løsning. Vi får fornøjelsen af at høre Emil Kildeby Nielsen, Digital Communications Manager fra Røde Kors fortælle om deres digitale selvbetjeningsløsning ”Mit Røde Kors”, som benyttes til at holde styr på alle + 60.000 frivillige. “Mit Røde Kors” anvendes af alle lokalafdelinger til at holde styr på frivillige og aktiviteter. Vi skal høre om, hvordan Røde Kors via log-in styrer brugerrettigheder, roller, adgange, aktiviteter og kommunikation.