Alle webinarer
Lad kunderne betjene sig selv bag et log-in – det giver mening
218 visninger
Der er mange gode grunde til at gøre en del af sin forretning til en digital selvbetjeningsløsning, dvs lægge det bag et log-in, hvor kunder kan betjene sig selv. Og kunderne elsker det. Her kan de f.eks. genbestille varer, se tidligere ordrer, opgradere deres abonnement eller se en totaloversigt over deres engagement med din virksomhed. Digital selvbetjening kan for nogle virksomheder være en ny salgskanal, for andre nedbringe transaktionsomkostninger eller det kan forbedre kundernes købsoplevelser, at de let kan betjene sig selv. Det kan du høre meget mere om på dette webinar.
Webinaret starter med en introduktion til digital selvbetjening, herunder hvad er det gode fundament for at komme i gang, hvordan motiverer man kunder til at benytte sig af selvbetjening og hvilke funktionaliteter kan man typisk vælger at lade være digitalt selvbetjente. Herefter kan du lade dig inspirere af virksomheder, der allerede mestrer selvbetjeningsuniverserne:
- Vi skal kigge på Sol og Strands log-in løsning, hvor sommerhusejere bl.a. kan få en oversigt over bookinger af deres sommerhus eller lave et årsregnskab for sommerhuset
- Vi kigger også ind bag Skagenfoods log-in - en yderst veldrevet abonnementsforretning - for at se, hvordan kunderne her kan betjene sig selv
- Og endelig får vi et indblik i, hvordan B2B-virksomheden HC-CARGOs kunder let kan lave genbestillinger og finde kundespecifikke priser i deres log-in område
Skal dine kunder også have let adgang til at betjene sig selv, så lyt med på webinaret.