Alle webinarer

Bruger du meget tid på at samle produktdata til dine kunder?

131 visninger
3. november 2022

Føler du, at du bruger alt for meget tid på at indsamle og tilrette data fra mange forskellige kilder til dine kunder når der skal sendes datafiler til dem?

I en branche med flere sæsoner, mange forskellige styles og stadig større krav til data, kan der nemt opstå lange og ensformige arbejdsprocesser hos brandet, når der skal sendes varedata til kunderne. Data hentes ofte fra flere forskellige kilder og skal derefter opstilles og tilrettes som kunderne ønsker det, hvilket for mange er en manuel proces. Løsningen på denne udfordring kan f.eks være et Product Information Management system (PIM).

På webinaret får du et solidt indblik i mulighederne med en PIM-løsning, når Novicell via eksempler og cases gennemgår, hvordan de har hjulpet andre virksomheder med at opnået massive fordele, bl.a. i form af færre fejl-ordrer, optimerede interne arbejdsgange i kraft af, at virksomhedens produkter bliver præsenteret korrekt på tværs af alle marketing- og salgskanaler.

På webinaret kommer vi bl.a. omkring:

  • Generelt om PIM - hvilken forretningsværdi kan PIM give din forretning?
  • Udfordringer og kendte problemstillinger, som PIM kan afhjælpe
  • Eksempler og cases fra andre virksomheder, der benytter PIM
  • Hvordan kommer man i gang med PIM?

Vi håber du har lyst til at delltage.