Webinar

Modern Search – Skab flere konverteringer med Google Ads i 2022

On-demand

På dette webinar stiller vores Google Ads specialister skarpt på, hvordan du kan tracke og indsamle det data, der giver Googles maskinlæring og automatiske budgivning de bedste forudsætninger for at skabe flere konverteringer. 

Du får en overskuelig og forståelig gennemgang af, hvordan du mest effektivt kan arbejde med tracking, konvertering og smart bidding, så dine Google Ads kan skabe flere leads og webshop-køb i 2022. 

Webinaret er for dig, der ikke vil lade manglende tredjeparts-cookies skade din data i Google Analytics og performance i Google Ads. Webinaret varer 45 min med efterfølgende 15 min Q&A. 

 Du vil efter webinaret have mulighed for at booke dig til 20 minutters gratis rådgivning om, hvordan du optimerer dine Google Ads bedst og få en guide til korrekt opsætning og implementering af tracking og konverteringer. 

Benjamin Halkjær Atkinson

Google Ads Specialist, Novicell Aps

Benjamin er Google Ads-konsulent hos Novicell. Benjamin er også uddannet PBA i International Handel og Markedsføring i 2014, og har siden 2015 arbejdet med digital markedsføring. Tidligere har han arbejdet som webmaster og e-commerce koordinator hos Vibholm Guld & Sølv samt SEM/SEO specialist ved digitale bureauer og har derfor en masse erfaring med i bagagen inden for den digitale verden.

Kasper Mechlenborg

Google Ads Specialist, Novicell Aps

Kasper er PPC Specialist i vores Digital Performance Team hos Novicell.
Kasper er uddannet Cand.mag i Æstetik og Kultur og har i flere år arbejdet i kultur- og oplevelsesbranchen. Siden 2014 har han arbejdet med digital marketing på bureauer og hjulpet større og mindre virksomheder og webshops med at skabe værdi og vækst i form af flere kunder og øget salg.